EZT MONDTUK…

 
           Aktualizáltak? Végül is, az minden nap megtörténhet, hogy olvasol egy könyvet…

           Te most nem improvizálsz, hanem olvasod a füzetedből.
  
           Ha az ember röhejes, az is rokon a humorral.

           A helyett azt mondom, hogy… hát szóval nem mondok semmit.

           Az utcánkban most csinálják…az utcát.

           A nézőben egy kérdés van: miért ültem én ide be?

           Nem elég, hogy bábos vagyok, még szektásnak is hívnak.

           Bábos vagyok. Színházban dolgozom. Magyar vagyok. Romániában élek. Ennyi frusztrációt…

           Most én akkor hová dugjam ezt az ujjam? (kesztyűsbáb)

           Azért jöttem bábszínésznek, mert itt egy biztos: se matek, se infó.

           A bábszínház nem kocsma.

           Ha ott még kezeket, lábakat is mozgattak volna… nagy probléma lett volna.

           Volt olyan előadás, amit rendes, jól működő bábokkal csináltunk?

            - A mai színház innen (a bábszínházból) indul ki.
              - Te mit lopsz innen?

           Nálunk a határidő az ihlet.

           Lehet, hogy a munka használ.

           Ismeretlenül sétáljanak a kritikusok az utcán. Inkognitóban, mint Mátyás király.

           Szeretem megírni az első mondatokat. Csak az a baj, hogy kell gondolkodni rajta.

           Ami kéne, az maradhat.

           Most is csak körbejártuk a lényeget.

           A lényeg nem mindig a lényeg.

           A lényeg, az nem igazán változik a világban.

           Mellkassal is kell érkezni ebbe a világba.

           Hogy fejezzem ki magam, hogy én is értsem?

           Zenehallgatás közben:

-           De most mit hallgatunk?
-           Zenét!

           A hegedűhöz képest…a számítógép azért nem úgy működik.

           A hegedűn nem kell megnyomni a Windows gombot.

           Nekünk kell gondolkodni is, nem csak zenélni. Mindenki azt gondolja, milyen könnyű zenésznek lenni.

           Ha hibázol, játszd el még egyszer. Akkor már nem lesz hiba.

           Én rajzolok valamit, te pedig fel fogod ismerni!

           Kapus: - Jövök, jövök! Csak becsukom a kapukat, mert kapuk is vannak…

           Ha szeretem, akkor miért utálom? Ha meg utálom, akkor miért szeretem?

           Nem tudom, neki mennyire tetszett. Majd elmondja máskor. Most hallgasson.

           Hihetetlen dolgok jönnek ki, amikor muszáj.

           Nem olyan jó a humorom, de nekem azért tetszik.

           Én dobtam egy csomó labdát, most jöjjenek a labdaszedegetők!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése