RÖVIDEN, RÍMEKBEN


Szigligeti Színház Liliput Társulatának "Kinizsi Pál, a temesi oroszlán" című előadásáról


Kétszer voltak Liliputék,
a nézőteret betöltötték.
Én meg szinte kimaradtam,
De végül mégis helyet kaptam.
Jó is volt, mert másképp ki
írna most ide, mi?
Volt egynéhány kicsi báb, 
Mozogatni jól nem tudták.
Hol a fejük, hol a karjuk,
Lelankadt vagy gyengén mozdult.
Szaggatott kis bábjáték,
De a gyerekek élvezték,
Mert segítségüket kérték,
És szerepelni engedték.
Persze, volt, ki kimaradt,
De nem volt túl nagy a harag,
Valaki egy annyit hozzáfűzött:
- Tudtam, jobb, ha az első sorba ülök.
Az előadást végig
Megjegyzésekkel kísérték.
- Az malomkő, az nehéz!
- Az polisztirén, nem nagy vész.
Bevallom, hogy számomra
Jobb volt őket bámulva,
Mint a szegény bábosokat,
Ők nem mondtak nekem sokat.
A mesélő azért jó volt,
Játszadozott, zenélt, dalolt.
És a molnár erős fia,
Annak is az arcjátéka.
Sajnos el kell mondanom
Hogy én úgy gondolom,
A dalok és a játékok
Nem mentik meg a darabot.
De a legfontosabb az,
Hogy a kicsik jól érezték magukat.

AVRAM Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése